Jak řešit záruční a pozáruční servis.
Záruční oprava.
Jestliže chcete uplatnit záruku na zakoupený produkt, tak máte dvě možnosti jak na to.
- Můžete stroj donést přímo do naší prodejny, kde ho převezme jeden z našich pracovníků, který ho dále zašle k výrobci, nebo ho nechá u nás v servisu na garanční opravu (zde záleží na značce stroje). Se strojem přineste originál záručního listu, nebo kopii dokladu o zakoupení.
- Stroj můžete zaslat poštou (nebo jinou dopravní službou) na naši adresu. Se strojem pošlete originál záručního listu, nebo kopii dokladu o zakoupení a popis závady, která se u stroje projevila.
Garance jsou řešeny do 30 dní a to buď odstraněním vady na výrobku anebo výměnou produktu za nový.
Pozáruční oprava.
Jestliže potřebujete opravit stroj, který již není v záruce, tak ho k nám můžete přinést přímo na prodejnu, anebo zaslat na na naši adresu. Při zasílání stroje poštou prosím nezapome�te přiložit stručný popis závady.
Pozáruční opravy většinou řešíme do 10 pracovních dnů.
Opravy provádějí zkušení servisní technici s potřebným vzděláním a zkouškami na tuto činnost.